آموزش سئو و بهینه سازی سایتها

سئو (SEO) یا بهینه سازی برای موتورهای جستجو مجموعه روشهایی است تا موتورهای جستجو محتوای وب سایت ما را بهتر درک کنند و باعث بیشتر دیده شدن سایت میشوند. افزایش بازدید از وب سایت میتواند افزایش فروش و بندینگ بهتری را به دنبال داشته باشد.

اگرچه موتورهای جستجوی مختلفی مانند یاهو ؛ بینگ ؛ بایدو ؛ یاندکس و … وجود دارند ولی معمولا سئو را برای موتور جستجوی گوگل در نظر میگیرند. البته یک سئو کار باید سایر موتورهای جستجوگر را نیز بشناسد و سایت را برای آنها نیز تا حدی بهینه کند.

الگوریتم های رتبه بندی و نمایش نتایج جستجوی کاربران در صفحه گوگل (SERP) هرچند ماه تغیراتی دارد و این موضوع باعث تلاش سئوکاران و جنگ بین آنها برای رسیدن به نتایج و رتبه های بالاتر میشود. برخی این الگوریتم ها آشکار هستند و برخی از طریق تجربه به دست آمده اند.

سئو یا بهینه سازی (بهینه سازی موتور جستجو) که SEO نوشته میشود و مخفف Search Engine Optimization است دارای انواع مختلفی است:

  • سئوی تکنیکال Technical SEO
  • سئوی درونی OnPage SEO
  • سئوی بیرونی OffPage SEO

همچنین از لحاظ روشهای اجرا که قانونی و غیر قانونی هستند به دو گروه White Hat SEO و Black Hat SEO نیز تقسیم بنده شده اند.

یادگیری سئو میتواند مزایای زیادی داشته باشد. اگر خودتان صاحب کسب و کاری هستید و وب سایتی دارید ؛ سئو با افزایش تعداد بازدید کنندگان منجر به برند سازی و فروش بیشتری خواهد شد.


در دوره آموزشی سئو و بهینه سازی سایت ها ؛ ما سرفصل های زیر را پوشش خواهیم داد:

  • آشنایی با سئو و مفاهیم پایه سئو
  • موتورهای جستجو چگونه کار می‌کنند؟
  • سئوی داخلی و خارجی
  • کلمات کلیدی
  • تحقیق کلمات کلیدی
  • ساختار URL و عناوین صفحات
  • متا تگ ها و توضیحات متا
  • نقشه سایت (Sitemap)
  • سئوی تکنیکال
  • سرعت بارگذاری سایت
  • ریسپانسیو بودن
  • بهینه سازی تصاویر
  • فایل robots.txt
  • ساختار دیتای Schema
  • ابزارهای سئو تکنیکال
  • سئوی محتوا
  • اصول تولید محتوای سئو شده
  • عناوین و تیترها
  • نگارش متنی جذاب و خوانا
  • استفاده از تصاویر و ویدیو
  • به روز رسانی محتوا
  • لینک سازی
  • انواع لینک ها (داخلی و خارجی)
  • روش های مختلف لینک سازی
  • ساخت بک لینک های با کیفیت
  • ابزارهای لینک سازی
  • آنالیز و سنجش نتایج
  • ابزار Google Search Console
  • ابزار Google Analytics
  • بررسی رتبه کلمات کلیدی
  • تحلیل ترافیک سایت
  • بهبود سئو سایت بر اساس داده ها
  • سئوی خارجی
  • ریپورتاژ
  • بک لینک
  • پست میهمان
  • شبکه های اجتماعی
  • پادکست و ویدیوکست

این دوره آموزشی در حدو 12 ساعت است که به دو صورت اجرا میشود:

  • خصوصی
    • به صورت 6 جلسه 2 ساعتی در محل متقاضی
  • ورک شاپ آنلاین
    • به صورت 3 جلسه 4 ساعتی آنلاین از طریق اسکای روم

جهت اطلاعات بیشتر از زمان و هزینه و سایر اطلاعات لطفا با ما در تماس باشید.

آموزش سئو و بهینه سازی سایتها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − هشت =

Scroll to top